fredag 31 december 2010

Fråga Engadget: bästa ljudsystemet / Soundbar för runt $ 100?

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Colin, som behöver sin sylt på de billiga. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Jag har letat efter en bra uppsättning högtalare som kan sparka ut ganska bra ljud. Helst skulle jag använda dessa i ett sovrum, främst för tv-tittande och Xbox-spel. Jag behöver inte något alltför mäktig som jag är inte fylla ett gigantiskt rum med ljud någonting. Jag har hört bra saker om Logitech förpackad kit, men har också hört att soundbars är stora utrymmesbesparande: alternativ. Jag är öppen för ganska mycket HTIB, soundbars, etc, men jag hoppas att spendera runt $ 100 eller mindre. Tack! "
Vi vet, du vill nypa pennies för att ta den där speciella personen ute på en fantastiskt fin dag i morgon. Vi får det. Men i dessa dagar, kan $ 100 buy faktiskt du en hel del ljud. Vi hade eko dessa positiva känslor på Logitechs förpackad byggsatser, men om någon har någon annan ingång, kommentarer är öppna nere.

Fråga Engadget: ljudsystem / Soundbar för runt $ 100? Bästa ursprungligen visades på Engadget tor, 30 Dec 2010 22:33:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar