lördag 20 november 2010

Bildtext tävling: reklamtrick skapa publicitet

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2010/11/19/caption-contest-publicity-stunt-generating-publicity/:
Vi hatar att spela in wily PR folk "uppmärksammade kampanjer, men när de är ganska så nötig, kan vi inte låta bli att beundra dem. UK nätverk Tre försöker främja sina hotspots (tror vi) genom att ha snubbar bära hela kroppen underkläder som springer runt med "Human hotspot" tecken och vad som ser ut en del av Engadget logotypen i hela London. Vi får inte det, men vi älskar det.

Thomas: "Jag kan leta upp din WEP."
Vlad: "Observera, upp som en trojansk kommer förbandet inte skydda dig från de faktiska trojaner."
Nilay: "Touch my skräp och jag har dig arresterad."
Darren: "Jag är nog arbetar ... även om röret drivrutinerna inte."
Richard Lai: "SSID är min ganska väl dolda, om jag får säga så."
Carlos: "Jag är het ... eller inte?"
Tim: "Jag visste att Fantastic Four filmen var en dålig karriär agent. Dags för en ny."
Ross: "om var jag hålla mitt SIM-kort. Fråga"
Myriam:
"Spot the hotness."
Sam: "The Blue Man Group medlem som aldrig blev."

Bildtext tävling: PR-trick skapa publicitet publicerades ursprungligen på Engadget på Fri, 19 Nov 2010 17:52:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar