torsdag 20 oktober 2011

Fråga Slashdot: Computer Test Lab inställning för Home?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LIR5d9Lhpc4/ask-slashdot-computer-test-lab-set-up-for-home:
En anonym läsare skriver: "Så länge jag har spelat runt med datorer jag har haft ett labb hem testet. Jag fann det vara en stor lärande verktyg. Jag har dock inte investerat mycket pengar i det nyligen och eftersom av åldrande hårdvara jag inte kan få vad jag vill ha ut av det längre. Så en förnya är i sin ordning. Jag har tittat i flera moln leverantörer för en låda jag kan hyra för att göra en del virtualisering, men det verkar inte vara kostnadseffektivt eller praktiskt. Vad är dina tankar om det? Vad set-up har du hemma mixtrande? Har ni undersökt värd lösningar för detta? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar