söndag 28 november 2010

Vad 2D GUI-stiftelsen använder du?

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b64Z32IMlGQ/story01.htm:
Zmee skriver "Jag vill bygga en 2D ansökan för personligt bruk och jag kommer att behöva använda en duk att måla egna objekt. Jag försöker bestämma vilken grund att använda och har inte hittat en bra sida vid sida jämförelse av . olika smaker För referens, jag behöver den slutliga ansökan för att arbeta i Windows. Linux är att föredra, men måste inte jag har tittat på WPF, Qt, OpenGL, Tcl / Tk, Javas AWT, och andra som jag har liten preferens för att. själva språket, men var och en av tutorials verkar kräva betydande investering i tid. Som sådant jag funderar på att se vad gemenskapen använder och vad som verkar fungera för människor innan du köper denna investering. "

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar