lördag 18 december 2010

Att hitta Oberoende Producerad TV-program?

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/VOh7gzQMfWA/story01.htm:
bornagainpenguin skriver "Slashdot rapporterade nyligen att Stargate Universe avbröts, tar med sig ännu ett av de försvinnande mindre nät Sci-Fi visar att titta på TV. i kommentarerna i den historien någon nämnde Pioneer One som ett alternativ till traditionella nät-serien. Jag "m ladda ner det nu och ser fram emot det, men jag undrar vad mer finns att självständigt produceras och har en större tonvikt på tomten och faktiskt avsluta berättelsen jag redan ett fan av insatser som Batman:? City av ärr, Starwreck: I Pirkinning, och Star Trek: Phase II, så jag vet att stora saker är möjliga, jag vet bara inte var du hittar dem Kan du hjälpa genom att göra vissa rekommendationer "!?

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar