lördag 1 januari 2011

Android Textmeddelanden Going Intermittent Astray

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/sysKMTioTBo/story01.htm:
theodp skriver "Rapporter från Engadget och flera andra pekar på att Tiger Woods och Brett Favre kanske vill undvika Android för tillfället. Det verkar Android är standard SMS app fortfarande har hemsk textmeddelanden buggar som kan att ibland skicka texter till fel person." Detta tickar mig som ingen annan teknik glitch som jag upplevde under de senaste åren, "lyder en olycklig husbil's post på en lång Hjälp forumtråd öppnades den 16 mars." Om en bank deponeras min lönecheck till en annan persons konto jag inte skulle betona så mycket att jag kan alltid få tillbaka pengarna. Hur fan tror du tar orden tillbaka? "Åh förlåt boss du måste ta reda på att jag tycker du är en idiot, kan jag ändå hålla mitt jobb, snälla snälla snälla?" "Över på Google Code, Issue 9392 - SMS intermittent skickas till fel och till synes slumpmässiga kontakt - bär en prioritering av" Medium ", även om den har 600 + kommentarer och har medverkat genom 3.600 + folk".

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar