lördag 30 april 2011

Fråga Slashdot: Best Small-Footprint modern webbläsare?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Annirak skriver "jag nyligen har startat en betald praktik på ett företag som expanderar snabbare än sina IT-avdelningen kan leverera ny hårdvara. Som en konsekvens har jag fått ett P4 2,4 GHz med 512 MB RAM. Närvarande använder jag Firefox 4, men jag tycker att det äter upp alltför mycket av min begränsade RAM. Jag vill helst inte ge upp några av de mer moderna UI funktioner som erbjuds i de nuvarande versionerna av Firefox och Chrome, men jag behöver ett mindre fotavtryck . Vilka andra webbläsare finns där ute som skulle kunna hjälpa mig bevara resurser? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar