lördag 28 maj 2011

Fråga Engadget: bästa sub-$ 100 5,1 surround system?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/05/27/ask-engadget-best-sub-100-5-1-surround-sound-system/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Greg, som behöver 5,1 surroundljud i värsta, mest billigt sätt. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Jag letar efter en budget 5.1 surround ljudsystem att ställa mig upp med en rudimentär hemmabio. Jag har en Panasonic Viera TH-42PZ85U TV, och medan bilden är bra, de inbyggda högtalarna är lite klen. Jag vet att nästan alla ljudsystem, oavsett hur billig, kommer förmodligen att vara en förbättring, så jag är mer inriktad på att spara pengar än att få mind-blowing ljud. värde är namnet på spelet. Kan du ge mig några bra leder? Tack ! "

För fem år sedan, skulle $ 100 och få dig inte mycket i surroundljud världen, men idag? Idag är det allt du behöver. Kasta din hjälp i kommentarer nedan!

Fråga Engadget: sub-$ 100 5.1 surroundljud systemet? Bästa ursprungligen visades på Engadget på fre, 27 maj 2011 22:55:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar