onsdag 2 februari 2011

Keepon robot snart tillgänglig för massorna i leksaken form som 40 $ Mina Keepon

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/02/02/keepon-robot-soon-available-to-the-masses-in-toy-form-as-the-40/:
Keepon robot nu tillgänglig för massorna i leksaken form som 40 $ Mina Keepon
Vi har haft en förbränd affär med Keepon roboten sedan 2007, hans enkla gula form och ORUBBLIGT LUGN anslutning till rytmen fånga våra hjärtan. Men tyvärr har detta varit en olycklig kärlek, som den lilla killen har bara varit tillgängligt för forskningsinstitut (och tydligen rockband ) vid tår-inducerande pris på $ 30.000. Nu finns det en version kan vi äntligen ta hem till mamma, den 40 $ Mina Keepon. Det är som kallats en "leksak", så vi är tveksamma till att det kan byst samma sorts flyttar sitt Pro föregångare lägger ned (inbäddat efter pausen), men vi kommer säkerligen att bli först i tur att ta reda på när de slå butiker. Nej, vet vi inte när detta ännu, men vi får höra alla kommer att avslöjas den 14 februari. Ja, Alla hjärtans dag.

Fortsätt läsa Keepon robot snart tillgänglig för massorna i leksaken form som 40 $ Mina Keepon

Keepon robot snart tillgänglig för massorna i leksaken form som 40 $ Mina Keepon ursprungligen visades på Engadget , ons, 2 feb 2011 09:29:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink BotJunkie | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar