onsdag 3 augusti 2011

Facebook Vill ditt ofödda barn

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

Någon gång under den senaste veckan, bläddrade Facebook brytaren på att du vill lägga till ditt ofödda barn i din lista över familjemedlemmar via "Förväntade: Child" alternativet på Facebook profiler. Tydligen för många föräldrar var att skapa "olaglig" falska profiler för sina ännu okläckta avkomma - ställa in sin falska spädbarn ålder till 13 i stället för negativa vad ger det lägsta Facebook. Dessutom kan du inte begära en bättre kund förvärvsstrategi än att få dem fast medan de fortfarande är i livmodern!

Naturligtvis har detta mycket viktiga nyheter orsakade en Internet jordbävning, och eftersom efterskalv drabbade mainstream media CNN dela sin skärm i fyra! boxar (nedan) så fyra kvinnor som är experter i ämnet som förklarar att du är gravid kan tala om huruvida det sociala nätverket hade gått för långt. Samtidigt Amerika är tekniskt slåss två krig.

Men kanske blivande mammor som bryr sig om sånt här, och sånt? Jag menar hur skulle jag veta det? Min livmoder är för närvarande så karg som TS Elliot dikten. I hopp om att sprida lite ljus över ämnet, frågade jag bosatt TechCrunch graviditet representant Sarah Lacy vad hon tyckte om Facebook förändring, "Jag kunde inte bry sig mindre om det. Den som är på distans nära mig vet redan jag är gravid. "

Den hästen har redan lämnat ladan, faktiskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar