onsdag 3 augusti 2011

Zune HD Får en handfull nya applikationer

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/U5IPU8MAsuE/:
new-apps

Ja, du läste rubriken rätt. Den Zune HD , som nyligen rullas upp och borged i Windows Phone 7 varumärke, har fått inte mindre än nio nya program. Vi hörde att de befintliga Zune spel och program skulle portas till WP7 , men kanske under den process som de bestämde sig för att borsta bort några som fortfarande satt i rutan.

De nya program är mestadels spel, tid slösaktiga om jag ärlig, och även om jag tror inte att någon kommer att gå nötter om denna app droppe, det är alltid trevligt när äldre maskinvara ser lite kärlek.

Om du är en Zune HD ägare (välsigna ditt hjärta), bör de nya program dyker upp och vara laddningsbar om du bara öppna upp din Zune-spelare. Jag vet att jag ska ladda ner dessa - min Zune HD är still going strong, och jag planerar att göra det pågå i minst ett par år till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar