tisdag 25 januari 2011

Microsofts svar på IPAD: attackera sina företag svagheter ... även om ingen bryr sig om dem

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/01/24/microsofts-answer-to-the-ipad-attack-its-enterprise-weaknesses/:
Om vi kör Microsoft, skulle vi sluta försöka fack IPAD och i stället fokusera på att vända Apples dominans av den växande tablett marknaden. Ack, på gott och ont, vi är inte de i avgift, så allt vi kan göra är att krypa över nyheten att Microsoft har satt ihop en marknadsföringskampanj för sina återförsäljare och partners som belyser IPAD företaget brister. Ja, den enhet som uppenbart var avsedd för konsument-centrerad tillgänglighet är asfalterad är med graverande borste för att vara fientlig mot näringslivet. Saken är den, är affärskunder verkligen driftsätta iPads på sina arbetsplatser , men vi är ganska säker på att ingen av dem kasta ut Think elektroderna i processen, vilket gör Kinda Microsofts fårade panna och rör highfalutin - exempelvis bristen av företag OS patch verktyg - tycks väl, bortkopplad från verkligheten. Ändå vet vi Trash Talk när vi ser det och det finns en hel tio bilder av saker vid källan länken nedan.

Microsofts svar på IPAD: attackera sina företag svagheter ... även om ingen bryr sig om dem som ursprungligen visades på Engadget på måndag, 24 Jan 2011 19:07:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | källa ZDNet | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar