tisdag 15 mars 2011

Jeff & Rob Besök Lucasfilm

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Förra hösten Hemos började arbeta för Perforce: en av deras kunder är Lucasfilm. En sak ledde till en annan, och förra veckan fick jag för att besöka sina Presidio anläggning i San Francisco. Deras säkerhetsregler hindrar mig från att säga något om super söta saker jag såg inne i byggnaden, men jag kan posta den här bilden av oss bredvid Yoda statyn utanför dörren. Tack till Matt Janulewicz för att få oss i dörren och visar oss runt, Daryll Jacobson för att öppna en cool dörr och Tina Mills för pressning klick. Jag kan nu säga att jag har varit fysiskt närmare Starwars.com än jag behöver Slashdot.org sedan 1998 då de bodde under mitt skrivbord. Slutligen har gatlopp kastats: om du arbetar någonstans svalt (Pixar Apple NASA Vita huset Comerica Park???) Släpp mig ett mail! Jag är inte ovan med T-shirts som mutor för att se coola ställen!

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar