tisdag 26 april 2011

Bildtext tävling: Spike Lee ber Obama att le för kameran

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Bara för att det kan betyder inte att du ska ...

Joe Flatley: "Bara en minut, Girl 6 är streaming på Netflix."
Richard Lawler: "Ge mig 20 D aggregat."
Terrence: "Frågan är bara: kaleidescope eller snurra?"
Brian: "Jag får inte några barer rätt. Håller jag detta?"
Zach Honig: "Hej Richard Branson, jag hittade din dubbelgångare!"
Michael Gorman: "Jag är inte säker på vad mer tafatt - fotografi med en tablett eller basker / polokrage mode combo"
Chris Trout: "Jag hoppades att få Rosie Perez, men jag antar att du ska göra."
Don: "Det är fortfarande ditt drag i ord med vänner, herr President."
Tim: "Okej Barack, distrahera dig honom medan jag smyga upp och ..."

Bildtext tävling: Spike Lee ber Obama att le för kameran publicerades ursprungligen på Engadget på måndag, 25 Apr 2011 16:51:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | källa ABC World News | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar