söndag 29 maj 2011

Fråga Slashdot: Bästa Smartphone plan för en USA Vacation?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
SJrX skriver "Jag planerar att besöka nordvästra USA i flera veckor, och letade efter det bästa smartphone tillgängliga alternativet. Roaming datahastigheter och SMS priser är löjligt hög (bästa planer är $ 0,80 / MB, och $ 0,75 / meddelande). Beyond AT & T och Verizon Förutbetalda, finns det några andra alternativ? (jag är på en iPhone 4 så GSM är ett måste.) Jag antar i USA, jag har ingen kredit historia som att kvalificera sig för en plan och ett kontrakt är naturligtvis ute av frågan. data och SMS är det enda viktiga saker, med ett par hundra minuter är gott. Jag är bara planerar att vara i USA för 2 eller 3 veckor, men främst på landsbygden (US Route 101) så stor ( 3G) täckning är viktigt. "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar