söndag 5 juni 2011

Fråga Engadget: ska jag skaffa en 7 -, 8,9-eller 10-tums tablet?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Johan, som inte tycks kunna bestämma vilken storlek är betydande nog. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Jag är i marknaden för en tablet, mest för innehåll konsumtion utan också för att kontrollera e-post och blir något produktivt när jag känner för det. Jag har aldrig ägt en innan, så jag undrar vilken storlek som är bäst. Jag kunde få en 7-tums, 8,9-tums eller 10-tums tablet - Jag är mer intresserad av storleken än OS, uppriktigt åsikter. Jag behöver det för att vara portabel, men ändå känner "större" än min Droid X. Alla från dem som har använt flera olika storlekar? Tack! "

En stor fråga. Det finns naturligtvis för-och nackdelar med vart och ett av dessa storlekar och dina alternativ är säkert förträngda nere på 7-tums slut. Som sagt, nu-diskonterade Galaxy tab och fortfarande växande BlackBerry playbook skulle passa 7-tums propositionen och de val bredde ut avsevärt när krypande upp till 10-inches. Så, vad säger du?

Fråga Engadget: Jag får en 7 -, 8,9-eller 10-tums tablet? Bör ursprungligen dök upp på Engadget , lör, 4 juni 2011 23:59:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar