söndag 5 juni 2011

Vecka i spel: NGP, Bastion, Metro 2033 uppföljare

Intressanta nyheter på webbadressen:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/exCvGJ_HOnY/week-in-gaming-ngp-bastion-metro-2033-sequel.ars:

Vår Bastion förhandsvisning genereras många fler sidvisningar än vår titt på Call of Duty: Elite. Jag tar upp detta eftersom jag tror att vi har en stor publik där ute, och lite detaljer som att verkligen köra den punkt hem. Du är diskriminerande, smarta spelare intresserade av nya idéer, och jag är säker på att du är alla också attraktiv.

Nu när jag är klar smörar upp dig, skulle jag älska att göra er uppmärksamma på vår omfattande praktiska med NGP hårdvara och spel, att inte tala om uppföljaren till en av mina favoritspel förra året: Metro 2033. Nästa vecka är E3, så låt oss njuta av lugn helg innan det blir galen.

Läs resten av artikeln ...

Läs kommentarer på denna post


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar