söndag 17 juli 2011

Fråga Engadget: bästa dumbphone på marknaden?

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/16/ask-engadget-best-dumbphone-on-the-market/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svaren, här uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Jibben, som ju inte är hip med beskjutningen ut varje månad för ett stegvist data plan. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Min uppgradering på AT & T kommer upp snart, och jag bara vill ha en ny telefon om det är något som bäst kan min Samsung intryck. Ni pratar en hel del om smartphones och sådant, men jag har inte tillräckligt med pengar för att svinga en dataanslutning. Jag vill att min telefon har ett komplett tangentbord och en pekskärm. Så vad skulle du rekommendera för en dumbphone? "

Människan, den enklare dagarna. Vi vet att det andra är inte den enda som vill bo loss från sina e-post överallt, så vad är landskapet ser ut i dessa dagar? Och är det verkligen en anledning att hålla med AT & T om du inte har en smartphone i åtanke?

Fråga Engadget:? Bästa dumbphone på marknaden ursprungligen visades på Engadget , lör, 16 Jul 2011 22:19:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar