lördag 12 mars 2011

Fråga Slashdot: Värsta Computer scen i TV eller filmer?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2EoRPd4-gsM/Ask-Slashdot-Worst-Computer-Scene-In-TV-or-Movies:
Kubanska Devil skriver "Igår hyrde jag en kopia av det sociala nätverket kommer jag inte kommentera historien, men Zuckerberg karaktärens berättad resultat på hacking Harvard servrar fick mig att undra:.? Vad är det värsta datorrelaterade föreställning någonsin lämnar jag här min röst: Independence Day, då jag var tvungen att se Mr Goldblum ladda upp ett virus, använder en Mac, när den inte ansluta även till ett Ethernet-nätverk, att äventyra hela främmande flotta Vilka övriga stora tekniska fadäser har du sett ".?

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar