söndag 12 juni 2011

Fråga Engadget: bästa (icke-spel) trådlösa hörlurar?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från läsare Conception, som har en ganska dråplig historia att berätta. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Vad är det bästa trådlösa hörlurarna på marknaden (icke-Gaming Headset - inget behov av mikrofon) det billigaste dollar medan du lyssnar på musik / TV runt mitt hushåll och trädgård. För En varning är att jag inte äger en iPod, så De behöver bara arbeta med en normal 3,5 mm uttag för stereohörlurar. Vad är verkligen viktigt för mig är trohet ljudet, och förhoppningsvis avstånd från sändaren. Det förefaller mig som om 900MHz är så förra året, och jag trött på min granne klagar på sitt äktenskap när apparaten jag använder plockar upp hennes telefonsamtal. Jag är inte rädd för att betala $ 300 till $ 400 vid behov men naturligtvis billigaste alternativet är att föredra. "

Titta, den här mannen behöver hjälp. Han behöver hörlurar som spelar upp musik, inte förargade skilsmässa samtal. Snälla hjälp genom att släppa vissa kunskaper i kommentarer nedan. Tack. Tack.

Fråga Engadget: (icke-spel) trådlösa hörlurar? Bästa ursprungligen visades på Engadget , lör, 11 Jun 2011 23:25:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar