fredag 15 juli 2011

E-Lite elektronisk cigarett recension: ingen någonsin sagt frisk var jättegott

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/15/e-lite-electronic-cigarette-review-no-one-ever-said-healthy-was/:
E-Lites recension
Jag har den olyckliga skillnaden av att vara vad människor disgustedly kallar en "rökare". Personligen föredrar jag entusiast tobak inandning - men idiot fungerar lika bra. För mer än hälften av tiden jag har varit andningen under min egen kraft har jag känt något behov att periodvis avbryta livgivande flöde av syre med en läcker, men cancerframkallande blandning av kolmonoxid, nikotin och tjära . Visst finns det tandkött och patchar och även piller som förmodligen kan hjälpa dig att sparka den otrevliga vanan, men jag är en tjugoförsta århundradet man, och jag behöver en tjugoförsta århundradet lösning . Fyll i elektronisk cigarett . Dessa "rökfri" nikotin leverans enheter är inte precis nytt, men vi tänkte att det var på tiden att vi sätter en genom sin takt och för mig att prova (återigen) att sluta röka. Så tog jag ett "paket" av den senaste erbjudandet från brittiska företaget E-Lites och tillbringade ett par veckor ger den senaste trenden i rökavvänjning tekniken ett språng.

Fortsätt läsa E-Lite elektronisk cigarett recension: ingen någonsin sagt frisk var jättegott

E-Lite elektronisk cigarett recension: ingen någonsin sagt frisk var utsökt ursprungligen visades på Engadget fre, 15 Jul 2011 15:13:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | källa E-Lites Elektroniska Cigaretter | Tipsa |

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar