söndag 3 juli 2011

Fråga Engadget: bästa prefabricerade speldatorn?

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/02/ask-engadget-best-prefabricated-gaming-desktop/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svaren, här uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Wilfred, som behöver en ny speldator (men är inte intresserade av att köpa tid att bygga ett). Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Jag ska köpa en kraftfull dator, så naturligtvis är jag ute efter att köpa en speldator. Jag vet om Alienware och stationära datorer iBuyPower, och medan jag vet att andra existerar, jag vet inte vilken som är överlägsen. Söker en Core i7 och tillräckligt med hästkrafter för att tugga igenom dagens senaste titlar, men jag skulle föredra ett företag som är seriösa och kända för över genomsnittet service. Tack! "

Vi vet att du antagligen brinner [infoga PC byggare här], men låt oss hålla skämt civila där nere, cool? Cool.

Fråga Engadget:? Bästa prefabricerade speldatorn ursprungligen visades på Engadget , lör, 2 Jul 2011 22:19:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar