tisdag 19 juli 2011

TechCrunch Redesign Fan Art (Ja, den finns)

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fEb69bDpiIw/:

Om en webbplats får en redesign, och ingen hatar den , är det även på Internet? Det har varit precis en vecka sedan vår redesign och skrik av smärta från tiotals förolämpade läsare har äntligen lagt sig. Min favorit svaren? Mjölk grundaren Kevin Rose (skämt) erbjuder för att återgå Digg tillbaka till version 3 om vi också svek, investeraren Chris Sacca är färgstarka beskrivning av våra typsnitt val och de två efterföljande "Din webbplats Sucks" tips som stavas "Micael Arrington" och "Site Redisign" i ämnesraden precis så.

Men ärligt killar, sju dagar och otymplig sak är sådan som växer på mig - Även om eftersom jag inte har någon faktiskt säga hur det ser ut och bättre Effing vänja sig lära sig att använda det "sjunka eller simma" stil (Till protokollet jag fortfarande inte tycker att logotypen, så där). Annat än allt det hårda arbete som lagts in i det av vårt team (och det var mycket), vad jag är mest imponerad av är den stora mängden av kreativitet ni lägger i din reaktioner. Från TechCrunch kommentarer som New Yorker Cartoons till en "Hitler Reagerar" video våra läsare visade oss den kärlek / hat.

Jag har följt några av våra favoriter nedan.

Några av er tolkas kreativt vår logo:

Via

Via

Några av er var dumma:

Via

Via

Och några inte så dum (som erbjuder genuina förslag till förbättringar):

Via

Via

Den TCFast människor gick ut med sin New York Times ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar