torsdag 8 september 2011

Fråga Slashdot: Bästa program att lära av?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-Ig33oPDkaA/Ask-Slashdot-Best-Programs-To-Learn-From:
Första gången accepterade inlämnare camServo skriver "Jag tog C + + klasser på universitetet och jag har spelat runt med några skriptspråk. Vi lärde oss grunderna i hur man gör C + + arbetar med små program, men när jag ser stora open source-projekt, jag vet aldrig var att ens börja försöka lista ut hur deras fungerar. jag undrar om någon av er har förslag på några fina projekt med öppen källkod att titta på för att få en idé om hur programmering fungerar i den verkliga världen, så jag kan börja ge tillbaka till FOSS samhället. " Var skulle du börja?

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar