fredag 16 september 2011

Smartphones bli Computer val i utvecklingsländer

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rXTEh7-4hjI/Smartphones-Becoming-Computer-of-Choice-in-Developing-Countries:
En anonym läsare skriver: "Utbyggnaden av 3G-nät i utvecklingsländer, plus ultra-låga priser från lik av Samsung, kommer att göra smartphone den enda dator miljoner människor över hela världen. Och år 2016 är 97 procent av smartphones väntat att använda pekskärmar nu, inte få mig fel. - Jag bär en iPad och en iPod Touch i min ryggsäck och pekskärmar kärlek - men jag har fortfarande som en telefon som passar i fickan Men jag kommer att vara i. minoritet fem år från nu, när majoriteten av trådlösa kommunikatörer kommer att smartphones. "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar