fredag 26 november 2010

Fråga Engadget: bästa Android tablett för under $ 200?

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2010/11/25/ask-engadget-best-android-tablet-for-under-200/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Pavel, som verkar vara fyllda och redo att frossa i en bargain-bin Android tablett under den kommande Black Friday rusa. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Jag har letat på att få mig en tablett, men att vara en high school student, inte har jag inte pengar till att gå och köpa en IPAD. Jag undrar om det fanns några bra Android tabletter under $ 200. Om det fanns några förväntningar skulle det vara en 7 - eller 10-tums skärm och att OS inte släpa från grundläggande uppgifter, eftersom jag har sett många av dessa tabletter släpa på ca lådan.. Fred och "kärlek
Här är vårt råd: "Lycka till." Varje sub-$ 200 Android tablett som vi har berört släpar något, men det är definitivt möjligt att hitta några enheter som är mer lysande än andra. Du har ett antal låg ränta alternativ om du är cool med att bekämpa Black Friday folkmassorna, men i övrigt har en lyssna på läsarna nedan i kommentarerna. Hålla saker hjälpsam, okej gott folk?

Fråga Engadget: Android tablett för under $ 200? Bästa ursprungligen visades på Engadget tis, 25 Nov 2010 22:48:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar