fredag 26 november 2010

Ledare: Min nästa IPAD kommer inte att vara en 7-tummare, men jag önskar att det kunde vara

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Det tog mig ett tag, men jag börjar bli kär i min IPAD på ett sätt jag inte älskat en gadget för en lång stund. Det är något med den formfaktor, den apps, det OS som känns helt rätt och gör att jag vill göra så mycket av mitt dagliga datorarbete på det som möjligt. Naturligtvis, det är fortfarande en ganska liten flisa av min totala dag, och IPAD är inte ens nära att ersätta min laptop för den stora majoriteten av mitt arbete, men jag finner mig själv allt mer att göra casual surfning, casual gaming, allvarliga skriftligen , och, ja, även en del att läsa på Apples 10-tums tablett.

Men jag har ett "stort" problem med tablett som inte ser ut som det ska lösas när som helst snart: det är inte 7 inches. Kommer Apple äter någonsin sina ord och bygga en mindre IPAD, eller kommer 7-tums formfaktor lämnas till resten av den framväxande tabletten marknaden att slåss om?

Fortsätt läsa Ledare: Min nästa IPAD kommer inte att vara en 7-tummare, men jag önskar att det kunde vara

Ledare: Min nästa IPAD kommer inte att vara en 7-tummare, men jag önskar att det kunde vara ursprungligen visades på Engadget på Fri, 26 Nov 2010 17:30:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar