onsdag 26 januari 2011

Microsofts strategi att slåss IPAD På arbetsplatsen

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/tt9brGeQRfs/Microsofts-Approach-To-Battling-the-iPad-In-the-Workplace:
En anonym läsare skriver: "Även om Microsofts allmänna hållning, när frågan om effekterna av Apples skiffer är" IPAD? Vad IPAD? ", Den Redmondians förbereder företagets partners för strid år 2011. Microsoft gör tillgänglig för sina återförsäljare och partners marknadsmaterial att hjälpa dem att försvara sig mot IPAD intrång i företagsmarknaden. jag hade en chans att kolla in en PowerPoint daterad december 2010 om "Microsoft Commercial Lagerrensning" att bolaget erbjuder sina partner för att hjälpa dem att förklara Microsofts skiffer strategi till företagsanvändare . " Förutom IPAD, det finns också flotten av tabletter (finns och kommande) som kör Android och Blackberry är QNX tablett att Microsoft kommer att sälja tidigare.

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar