onsdag 23 mars 2011

Fråga Slashdot: Data-Only Android för utveckling?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/CUeZVpaGR_c/Ask-Slashdot-Data-Only-Android-For-Development:
UrbanaMan skriver "jag ska börja utveckla Air och Flex apps för Android och behöver en smartphone som ska användas för felsökning. Jag vill kunna fortsätta att arbeta i Storbritannien och i USA. Jag behöver inte använda telefonen, så jag letar efter en olåst telefon som kan användas på pay-as-you-go data planer på båda sidor av Atlanten. För app testing jag behöver Flash Player (plus en Processer pwerfull tillräckligt för att stödja flash), en rimlig mängd minne, GPS, WiFi, Bluetooth, kamera och USB (inkl avgifter) och Android 2.3 eller senare. Finns det några sådana telefoner / erbjudanden som finns för icke miljonärer? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar