torsdag 24 mars 2011

Fråga Slashdot: hur / var att börja titta på Dr Who?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish skriver "Jag är ett stort fan av science fiction, särskilt bra TV science fiction. Av någon anledning Dr Who är en show jag har sett mycket lite av. Min fråga till på Slashdot är, vad den bästa strategin för att njuta av denna klassiska showen? Ser på wikipedia sida på Dr som jag ser det finns 11 läkare, så är svårt att välja en bra utgångspunkt. Om det var bara upp till mig, skulle jag börja titta från början. Men jag vet min hustru skulle inte titta på en show som daterad, trots att hon är en science fiction-fan själv och njöt ett par säsonger av Torchwood Så var ska jag börja Här är en artikel om detta ämne.? är det mer att säga "?

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar