fredag 8 april 2011

Fråga Engadget: bästa trådlösa tangentbord med inbyggd styrplatta?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Calvin, som är förmodligen letar efter den ultimata HTPC tangentbord för användning i hans allt mer raffiga levande roon. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
Jag är en analytiker och en hel del vad jag gör kräver att jag snabbt växla fram och tillbaka mellan att använda mitt tangentbord och mus. Jag har lärt mig en massa kortkommandon och har även byggt makron för att lindra behovet av så mycket att byta, men tyvärr är det inte tillräckligt. Jag har börjat leta efter ett trådlöst tangentbord som har en inbyggd pekplatta - detta sätt, mina fingrar är bara några inches bort att kunna manipulera på skärmen pekaren vid en given tidpunkt. Jag behöver en som har en tio-tangenter och och dedikerade F-tangenter. Är det någon där ute som har viss erfarenhet av något liknande och som har hittat en som faktiskt fungerar bra? Snälla hjälp!
Två i ett. Vi får det. Om du gör också, släpp ditt förslag (er) i kommentarerna nedan.

Fråga Engadget: trådlöst tangentbord med inbyggd styrplatta? Bästa ursprungligen visades på Engadget sön, 7 April 2011 22:33:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar