torsdag 14 april 2011

Ledare: Kära RIM, jag är din kund och jag vill inte bära kostym

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Precis som Joanna skamlöst medgav i sitt redaktionella ett par månader tillbaka, jag var en BlackBerry missbrukare. Jag är också en 20-årig högskolestudent / tech-head vars telefon tjänar alla ändamål från kommunikationer enhet till musikspelare till tv: ns fjärrkontroll. Jag försökte byta cold turkey och köpt en iPhone 4 i augusti, men någonstans runt Thanksgiving jag gav upp och plockade upp en Verizon Bold. Jag har varit dubbel fisting sedan - med hjälp av BB nästan uteslutande för BBM och min iPhone för allt annat.

Spola fram till slutet av förra veckan då jag deltog i ett möte i New York med Tim Stevens och RIM vd Mike Lazaridis att få den senaste rätten på playbook. Som Lazaridis demoed myriad funktioner från HDMI-presentation läge till den inbyggda musikspelaren på bolagets hett debatterade tablett, slog det mig: en fråga jag har funderat sedan få en verklig titt på enheten. WHO är det för på? det ögonblicket insåg jag problemet som har varit plågar RIM som för sent - och inte bara i sin tablett strategi, men dess telefon strategin som helhet: det vet inte vem dess produkter är avsedda för och därefter inte kan hålla. Är jag galen? Läs på efter pausen och höra mig.

Fortsätt läsa Ledare: Kära RIM, jag är din kund och jag vill inte bära kostym

Ledare: Kära RIM, jag är din kund och jag vill inte bära kostym som ursprungligen dök upp på Engadget tis, 14 Apr 2011 15:52:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar