fredag 13 maj 2011

Ät hjärna, undvika hagelgevär: Ars spelar Zombie Dice

Intressanta nyheter på webbadressen:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Jag befinner mig i den svåra situationen av att vilja dela min kärlek till zombies med mina barn, men fann att de flesta inträde i världen av odöda är inte lämpligt för personer under 10 års ålder. När jag såg Zombie Dice till salu på min lokala spel butik på Free Comic Book Day, visste jag att jag äntligen hade hittat det jag letade efter: ett spel där jag kunde låtsas att äta hjärnan hos oskyldiga människor med mina åtta år gamla Pojken utan ärrbildning honom för livet.

Detta är ett spel som är baserat på tur och en risk-vs-belöning mekaniker som kan leda till några spända ögonblick. Det är ett enkelt spel att lära sig spela, vilket ger många människor för yngre spelare och alla som älskar de odöda. Låt oss ta en titt.

Läs resten av artikeln ...

Läs kommentarer på denna post


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar