tisdag 14 juni 2011

Fråga Slashdot: Webbplats redigeringsprogram för det långa loppet?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
Mouser skriver "Det verkar som vi inte kan lita på mjukvaran, i viss webbplats redigeringsprogram, att finnas under en lång tid. Varje gång jag lita på något, det tar bara ett par år innan det blir papperskorgen. Jag har använt GoLive's CyberStudio innan det blev uppslukat som GoLive från Adobe. Bägge fick papperskorgen. jag så småningom användas Apples. Mac HomePage. Det blev papperskorgen och ersättas med iWeb. Sen använde jag iWeb, värd på MobileMe, och Apple just dödat den igen, tillsammans med webbhotell . Så, som jag är beredd att flytta min saker på olika webbplatser, på mitt eget webbhotell server (entreprenad), jag undrar vilken typ av visuell webbplats editor (s) jag kunde använda, för lång tid. jag "m ganska trött på att byta verktyg vartannat år och som systemutvecklare, skulle hellre spendera min tid redigering min hemsida i stället för kod det. Några förslag?"

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar