tisdag 12 juli 2011

Google + Redan vid 10 miljoner användare

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/pW9HMNbY0E0/Google-Already-At-10-Million-Users:
En anonym läsare skriver: "Jag projekt som Google lätt kommer att passera 10 miljoner användare i morgon och kan nå 20 miljoner användarlicenser av denna helgen om de håller på knappen Bjud in som finns tillgänglig. Som ett G + användare uttryckte det, är det lätt att underskatta kraften i exponentiella tillväxt. " Jag slår vad om people inlägg i den diskussion som de behöver inbjuder, kan vi klia varandras ryggar här. Jag har använt Google + i några dagar nu (ja jag kommer att sätta dig i en cirkel;) och har mycket att älska, men om inte jag kan grinden Twitter och Facebook, det bästa gränssnittet i världen inte kommer att hjälpa mig tills Jag kan övertyga mina barns mor-och farföräldrar att flytta.

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar