måndag 26 september 2011

Detta är vad Vinnande känns, Shaker Edition

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/z27jBQqurn8/:
photo

"" Vad? ". "Vi gjorde det för att störa," Sarah sade lugnt. "Vi skrek så hårt vi vaknade huset."

Efter skrikande slutade, det Israel-baserade Shaker dikade Burning Man planer på TechCrunch Störa SF 2011 repetitionerna i San Francisco, utarbeta en plan som skulle köpa dem lite tid (frågade om de kunde ha alla 13 grundare på scenen) och med denna plan slå tillbaka (vi sa "Ja.").

Efter att ha levt igenom Erick berätta för dem att deras var en av de "tråkigaste presentationer jag någonsin hört" och smälta hans passionerad vädjan, "Ta mig med dig Shaker, gör mig känner att jag är i baren! Istället för att lista 25 nya funktioner, ge mig en bra erfarenhet, "laget tillbringade en sömnlös natt öva sin presentation innan de kastas upp på scenen.

"Resten av historien är väl dokumenterat , "Yonatan säger" Den musik som inte fungerade, den dator som frös precis som vi gick på scen, laget i Israel deltar insidan Shaker dansar på baren, släppa röda hjärtan till publik, och naturligtvis Mikes - full av takt -. tillkännagivande "

Det är inte konstigt att istället för att delta i efterfesten som vinnare , kraschade Shaker laget bara i hotellrummet (bilden ovan).

Säger Yonatan, "Killen på bilden är naturligtvis Andy, vår chef för finansiering ... Han är den som håller tillbaka varje dollar i vårt företag - han kunde inte släppa kartong kolla tills han bokstavligen gick till sängs med den."

åh, det är en enda röra Ja, och akustiken

[XX] [XX] [xx]

Ja.
Åh, jag har ingen aning om hur det planar ut. Det är fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar