måndag 12 september 2011

OMG / JK: Amazon tablets, Carol Bartz, och armband Vänskap

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA1Ov-ZW9IU/:

Och vi är här för en ny episod av OMG JK. Jag är Jason Kincaid.

Och jag är MG Siegler.

Det första vi ska prata om är en stor skopa som vi hade, du hade, att jag hade förra veckan. Det är Amazon Kindle tablet, så det har varit rykten om den här grejen ett tag, men jag faktiskt såg det och Jag använde det ett tag, för som en timme, så jag vet i princip allt om det. jag vet inte allt skiftet detaljer inuti eftersom ...

Så, varför inte jag LOB några av de rykten på dig. Vi pratar om vilka som är sanna. Visst.

All right. Så, först ut, hur stort det är? Det har varit en spekulation att det är 10,1 eller sju inches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar