måndag 10 oktober 2011

Floxx Vrider Mot Plats-baserade erbjudanden

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/zq0-KugHPug/:
mzl.ycqjtvjk.320x480-75

22-årig brittisk entreprenör Rich Martell - som speglas Mark Zuckerberg erfarenhet i nästan vara sparken från sitt universitet för att utveckla ett flirtande socialt nätverk - är svängbar hans företag mot platsbaserade erbjudanden. I själva verket är det påminner om amen applikationen lanserades på TechCrunch Störa SF, ​​men mer öppet inriktad monetarisering än Amen mer Twitter-liknande upplevelse.

Martell utvecklat FitFinder mobilt socialt nätverk för studenter, bytt namn Floxx , men har helt klart insett att detta är en smal nisch och arbetar nu Spottd, som fått ett godkännande av Apple under helgen och är nu lever på App Store .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar