lördag 23 juli 2011

Fråga Slashdot: Chromeless plattformsoberoende Browser?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Fj1QFw61CW8/Ask-Slashdot-Chromeless-Cross-Platform-Browser:
blakieto skriver "Mozilla har Prism-projektet, som förvandlats till Chromeless, som verkar ha dött [OBS: senaste uppdateringen var maj 31] Jag söker en no-gränssnitt-vad-so-ever plattformsoberoende webbläsare för användning som. ett användargränssnitt värd "för en själv-värd webbprogrammet Svag bakgrund:.. Jag har en professionell app marknad webben, med en stor del av kundbasen inte komma åt publika Internet-anslutningar Så vill jag göra en version av min produkt egen värd, med webbservern och Web App och allt som behövs för att köra webbprogrammet lokalt installerade på användarens dator. Jag har allt utom en chromeless webbläsare. Åh, och mina kunder är lokala polisen & Highway Patrol organisationer typ, troligen kör en äldre Windows-box (antagligen IE6, också). "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar