fredag 24 december 2010

Fråga Engadget: bästa hög kapacitet (250 GB eller mer) bärbar mediespelare?

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2010/12/23/ask-engadget-best-high-capacity-250gb-or-more-portable-media/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Dhruv, som behöver leva omkring 20 år i framtiden, där alla PMPs börjar 160GB. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Så jag är en musikälskare olustig och min (redan komprimerat) iTunes-biblioteket närmar 150GB. Brukade jag ha en iPod Classic 160GB, men som inte tillåter för mycket växande rummet. Ser som Apple har ganska mycket gett upp på den klassiska framtid, jag hoppas det var en annan spelare där ute som skulle ha högre kapacitet kör i den. Jag vet Toshiba gör en 240 GB och 320 GB 1,8 "disk, men jag ser inget med det.

Dessutom skulle jag älska för att den har fysiska knappar. Och som den klassiska, bör det vara bärbar. Jag såg Archos 5 online och det är en mammut. I grund och botten, perfekt spelare är min en iPod Classic med minst en 250GB HDD inuti. Tack! "
Det är synd att Cowon är fantastisk X7 toppar ut på 160 GB, annat som skulle vara en bra lösning. Utanför Archos 5, Har någon några fast, hög kapacitet lösningar? Ser ut som din bästa insats kan vara att fastna en lägre slut PMP som ska hålla en 1,8-tums enhet, och sedan hacka ett större i dig själv.

Fråga Engadget: bästa hög kapacitet (250 GB eller mer) bärbar mediespelare? ursprungligen visades på Engadget tor, 23 Dec 2010 22:32:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar