fredag 21 januari 2011

Fråga Engadget: bästa LCD-skärmen på marknaden för under $ 200?

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/01/20/ask-engadget-best-lcd-monitor-on-the-market-for-under-200/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Ben, som behöver en bra, bra eller fantastiska LCD-skärmen för $ 200 eller mindre. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Jag är för närvarande på marknaden för en ny datorskärm, och jag försöker hitta den största" valuta för mina pengar "på order av runt $ 200. Jag skulle vara med den här skärmen en hel del för video-och fotoredigering, så skärpa och kontrast är ett måste, men jag kommer också att använda det en hel del för att titta på HD-filmer och spela spel. Det måste ha både en HDMII och VGA-port i den, och en inbyggd TV-tuner skulle vara trevligt ,. alltför kort sagt, jag behöver den största, skarpaste och mest välbyggda övervaka jag kan få för under två fakturor. Tack! "
För två år sedan, skulle det vara bara en handfull alternativ när begrunda denna fråga. Idag finns det massor av monitorer för under $ 200, särskilt när en faktisk skärmstorlek inte behövs. Något val alternativ från folk i publiken? Bidra med din egen i kommentarerna nedan!

Fråga Engadget: LCD-monitorn på marknaden för under $ 200? Bästa ursprungligen visades på Engadget tor, 20 Jan 2011 23:16:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar