torsdag 27 januari 2011

Growing Up Geek: Tim Stevens

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/01/27/growing-up-geek-tim-stevens/:
Growing Up Geek: Tim Stevens
Jag visste inte ens gillar Stålmannen när den bilden togs. Jag tror jag var tre eller fyra och väl på väg att bli en fet unge. Jag menar, visst var de filmer chef, och Christopher Reeve var mannen - alla suave och allsmäktig - men jag visste inte Kal-El från en Sockertopp. Jag gillade hans kostym, dock, och naturligtvis visste jag att han var super stark och kunde flyga.

Jag var tydligen super stark också. Titta bara på mig hefting den enorma massan av löv alldeles själv! Jag trodde jag kunde flyga också. Enligt Stevens familj legend jag försökte hoppa ut en andra berättelse fönster i dessa mycket Underoos. Tack och lov bestämde jag mig för att få en bra lång flygande start och min syster, två år äldre, tog tag i mig innan jag kastade mig in i just äventyr.

Fortsätt läsa Growing Up Geek: Tim Stevens

Growing Up Geek: Tim Stevens publicerades ursprungligen på Engadget tor, 27 Jan 2011 00:29:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar