söndag 9 januari 2011

När ska jag köpa en Android Tablet?

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck skriver "Jag har medvetet undvikit smartphone vurm, eftersom jag har aldrig utnyttjat någon telefon (fast eller på annat sätt) tillräckligt för att motivera månadsavgifter. Men nörd i mig längtar den" smarta "en del av ekvationen, särskilt eftersom jag fick en bonus denna bokslutskommuniké som bränner hål i min ficka. Den IPAD är uteslutet eftersom jag behöver lite mer hacka-förmåga i min gadgets. Jag dreglar över Android Honeycomb demo från CES . Jag har haft ögonen på Galaxy Tab, fast det låter som det inte kommer att stödja Honeycomb. Den Xoom ser bra ut, men vem vet när den kommer ut? Den konsensus verkar vara "vänta några månader för Honeycomb. " Om du var jag, med begränsad tålamod, skulle du köpa en Android-tablett nu? Om ja, vilka? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar