fredag 1 april 2011

Caption Contest: Ryska prez är imponerad av IPAD 2

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/04/01/caption-contest-russian-prez-is-impressed-by-ipad-2/:
I icke-sovjetiska Ryssland ... presidenter tenderar att få några ganska snobbiga högteknologiska presenter . Dmitrij Medvedev, ledare för de goda människorna i Ryssland och en av de få män att framgångsrikt rock BLÅJEANS med en kavaj, har skänkt med en fräsch ny IPAD 2 och hans ansiktsuttryck tyder på att han genast var bestrålas med utblås av magi, magiskt pulver och leenden av oskyldiga barn från hela världen. Vi hoppas bara han inte har sett den värdelösa kameran ännu, han är något av en tablett fotografi kännare .

Darren: ", kolla där! Varför kan jag se Alaska från min IPAD 2!"
Joe: "Jag kan inte tro att jag spelar schack med Gary Kasparov!"
Jose: "undrar om Barack också gillar att spela Risk på hans IPAD. I"
Josh F.: "Se på? Katten pratar men han säger" har "i stället" har! "
Don: "Kickin 'i framsätet, Sittin' i baksätet, måste göra mig upp, med plats kan man ta?"
Tim: "den redan har ord med Kamrater! Installerat Look"
Vlad: "Och här har push-meddelanden för när Putin har instruktioner för mig, ja?"
Richard Lawler: "10.000 apps och det är fortfarande billigare än att köpa i New Jersey Nets."
Myriam: "Och så om jag klickar här, öppnas dörren till hajakvarium ... och här borta är lasern kontroller eh. Cool,?"

Caption Contest: Ryska prez är imponerad av IPAD 2 ursprungligen visades på Engadget fre, 1 April 2011 17:15:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink @ Dryab (Twitpic) | källa newsru | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar