fredag 1 april 2011

Fråga Engadget: bästa USB-headset för Skype-samtal och på-the-go podcasting?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från undertecknad, som lyckades förstöra hans Freetalk Everyman under en grov strid inom ett stycke handbagage. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Jag tidigare ägt en Freetalk Everyman, även känd som en low-end, $ 30 USB-headset som var extremt händig för att göra Skype-samtal och även podcasting i ett tyst rum. Det reste bra, men inte tillräckligt bra. Nyligen ett av örat koppar revs under en turbulent flygning tillbaka från NYC, och nu behöver jag en ersättare. jag är för grovt på dessa saker att spendera mer än $ 40 eller $ 50, så utanför ersätta det in natura, vad är mina alternativ för ett USB-headset som reser lätt? Du kommer att få höra mycket av mig i de kommande månaderna, så att inte leda mig vilse. Mitt liv, så att säga, är i ditt allt så goda händer. "
Är det inte mycket mer att säga när frågan inte kommer ifrån en tredje part, så ... ha kul i kommentarer!

Fråga Engadget: USB-headset för Skype-samtal och på-the-go podcasting? Bästa ursprungligen visades på Engadget tor, 31 Mar 2011 22:39:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar