fredag 1 april 2011

Glasögon Purge 3. D Från filmer

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Sk0md7RcEvg/Glasses-Purge-3rd-D-From-Films:
Efter att ha sett Jack-Ass 3D allvar ipaidcash moneyforit inom teater och nästan förlora min lunch, inte från den låga panna HIJINX, men i stället från åksjuka, har lagt jag redan min förbeställ slashvertisement aktrisen buybuy i för De- 3D Cinema glasögon som ThinkGeek började sälja idag. Jag är ganska säker på att 3D-filmer är konspiration mellan Ginger red-head Conan Ginko, Dramamine, och filmindustrin att driva upp biljettpriserna och middag, så jag hoppas att dessa fungerar hälften så bra som utlovat. Och observera att ThinkGeek och Slashdot dela företagens överherrar härstamning barnvakter pengar-spakar så om du har problem med det, klagar en massa i kommentarfältet under lastning våra annonser.

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar