lördag 3 september 2011

Android Tricorder dödas av CBS

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/guRyWPdICS0/Android-Tricorder-Killed-By-CBS:
Första gången accepterade inlämnare josn skriver "Idag fick jag veta att Moonlight är Tricorder app, som jag alltid installera på Android-enheter är borta. Google fick en DMCA brev från CBS. Jag tycker det är synd att CBS tycker det behöver för att döda en fri och open source-projekt som ger en utökning mindre app. jag för ett skickat ett meddelande till CBS förklarar att detta fan-stödda app är inte dåligt, men bra för dem, och bad dem att tänka om. hoppas jag, speciellt för författaren som måste har tillbringat mycket tid i denna app, som de gör. "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar