fredag 9 september 2011

Fråga Slashdot: passivt kylda hårdvara för spel emulering?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUQnpRrVebQ/Ask-Slashdot-Passively-Cooled-Hardware-For-Game-Emulation:
akutz skriver "Jag har nyligen sålt en 2011 Mac mini på Craigslist, eftersom efter att ha använt den för att rippa mina Blu-ray-samlingen jag försökte använda den som en emulering station kopplad till min TV. Men emulatorer som Dolphin, BSNES skulle etc orsaka Mac mini fans att snurra upp som turbinmotorer - mycket högt för min smak Jag frågar därför: Vilken hårdvara skulle du rekommendera för att bygga ett passivt kylt mini-system som kommer att fungera som en Media Center-emulering station ".?

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar