fredag 7 januari 2011

4G Shocker! Studie finner konsumenterna vill ha vad de inte förstår

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/01/07/4g-shocker-study-finds-consumers-want-what-they-fail-to-underst/:
Vi verkligen har sett vår beskärda del av 4G -enheter i Las Vegas solen (ja, konferenscenter) i år, men som ni kanske har gissat, färsk studie hittar en som ökad medvetenhet inte nödvändigtvis lika ökad förståelse. Som Nielsen Company nyupptäckta var majoriteten (54 procent) av de konsumenter som vet eller bryr sig om 4G bygger på den gamla Internationella teleunionen definition av mobil data hastigheter över 100 Mb / s, även om transportörerna har sortens gjort upp sina egna regler (till exempel, är T-Mobile och AT & T ringer sin HSPA + nätverk 4G). Och vad man ska göra av den stora andelen människor som tror att 4G på något sätt hänvisar till iPhone 4? Att ens en evig huvud-Scratcher. Men i slutändan finns det enligt undersökningen att ingen av som verkligen betyder något: nästan tre av tio konsumenter laddar för att köpa en 4G enhet inom de närmaste tolv månaderna. Och \ det är det som verkligen betyder, eller hur?

4G Shocker! Studie finner konsumenterna vill ha vad de inte förstår ursprungligen visades på Engadget på Fri, 7 Jan 2011 10:29:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | källa Nielsen Company | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar