fredag 14 januari 2011

Fråga Engadget: bästa icke-skrikig ATX Miditower för budgeten gamer?

Intressanta nyheter ses i http://www.engadget.com/2011/01/13/ask-engadget-best-non-garish-atx-mid-tower-for-the-budget-gamer/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svar, här är uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget fråga kommer till oss från Zach, som behöver ett nytt hem till sin dator interna. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.
"Av olika skäl kommer jag att vara på väg min dator runt mycket oftare snart, och jag letar efter en ny dator mål som är relativt lätt att ta runt. I grunden menar jag typ av fall med handtag (s) om överst. Det måste vara ett ATX Miditower, och jag vill att det så billigt som jag kan få utan att det är hemskt (jag har en överklockad processor och en särskild kylenhet, så det måste vara väl ventilerade ).

Jag är inte ett fan av grälla fall med massor av lysdioder - jag speciellt verkligen ogillar grön / blå lysdioder (jag börjar bli riktigt trött på min nuvarande målet, som är dekorerad ut i blått). Jag kan vara cool med röd eller orange, dock. Men någon estetik kommit i andra hand nytta och pris. "
Zach, som vi din stil. Du är antagligen på god väg att bli en man, och en sofistikerad sådan. Här hoppas du får massor av liknande sofistikerade svar från sofistikerade kvinnor och män nedan.

Fråga Engadget: icke-skrikig ATX Miditower för budget gamer? Bästa ursprungligen visades på Engadget tor, 13 Jan 2011 23:01:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar